Sunday 19 November 2017

Hvordan Gjør Online Pokemon Trading Arbeid


Nows Chance for Magearna Den mytiske Pokmon Magearna er nå tilgjengelig for ditt Pokmon Sun eller Pokmon Moon-spill. De som har fullført hovedhistorien i Pokmon Sun eller Pokmon Moon, kan nå få den mytiske Pokmon Magearna via QR Scanner-funksjonen ved å skanne QR-koden nedenfor. Stål - og Fairy-typen Magearna er den første mytiske Pokmon du kan få i Pokmon Sun og Pokmon Moon. Lær mer om denne kule Pokmon på Pokmon Sun og Pokmon Moon offisielle nettstedet. Denne koden vil fortsette å fungere på ubestemt tid, så det er ikke rush å slå spillet Fullfør hovedhistorien Velg QR Scanner-funksjonen Linj opp QR-koden for Magearna mens du trykker på R-knappen. Besøk leveransen på Antiquities of the Ages-butikken i Hauoli City å få Magearna Vær sikker på å lagre spillet Magearna QR kode: Nyt å kjempe med den mytiske Pokmon Magearna i Pokmon Sun og Pokmon Moon QR Kode er et registrert varemerke for DENSO WAVE INCORPORATED Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt kundesupport. Bitbag Hver bit av nyheter på et dynamisk nettsted: Bitbag er din one-stop kilde til nyheter, anmeldelser, funksjoner, how-tos og mest relevant informasjon om dagens heteste og mest trender emner i verden av Tech, sosiale medier, underholdning og livsstil. Så hvis du har noe du vil diskutere, eller har du noen få gode tips å dele, ta kontakt med oss ​​på contactthebitbag. SENESTE NYHETER WWE 2K17 Hall of Fame Showcase: Alle de nye bevegelsene som kommer med DLC WWE 2K17 Hall of Fame Showcase har ikke vært en skuffelse for noen. Deus Ex Mankind Delte En Criminal8217s Tidligere DLC: Nye Gameplay Skjermbilder Reveal Large Scale Firefight Den offisielle Deus Ex Twitter-kontoen har bekreftet at Deus Ex Mankind delt A. Ghost Recon Wildlands Open Beta-nedlasting nå tilgjengelig på PS4, Xbox One og PC Nytt innhold Og hva du kan forvente Etter måneder med forventning, vil spillerne endelig ha tilgang til Ghost Recon Wildlands. Nioh Patronage Points: Utnyttelse for å tjene ubegrensede poeng for Blacksmith Shop I Nioh, kan spillere låse opp flere menyer og be om rabatter ved hjelp av Patronage poeng. Final Fantasy 15 Update 1.05: 2 GB Patch Forbereder Booster Pack DLC, Chocobo Moogle Carnival Event Ends I dag For nylig rullet Square Enix Final Fantasy 15 oppdatering 1.05. Den har Pokemontcg-nettsiden som ikke fungerer. Er det nede akkurat nå. Tidene som vises er PT, Stillehavstidspunktet (UTCGMT 0) Nåværende servertid er 14:17 Vi har prøvd å pinge Pokemon Trading Card-nettside ved hjelp av vår server og nettsiden returnerte resultatene ovenfor. . Hvis pokemontcg er nede for oss også, er det ingenting du kan gjøre uten å vente. Sannsynligvis serveren er overbelastet, ned eller utilgjengelig på grunn av et nettverksproblem, feil eller vedlikehold på nettstedet er i gang. Kan ikke få tilgang til Pokemon Trading Card Game - Feilsøkingsinstruksjoner Hvis nettstedet er UP, men du ikke får tilgang til siden, kan du prøve en av nedenstående løsninger: Nettleserrelaterte problemer Kraft en fullstendig oppdatering for nettstedet. Dette kan oppnås ved å trykke på CTRL F5-tastene samtidig i favorittnettleseren din (Firefox, Chrome, Utforsker, etc.). Fjern den midlertidige hurtigbufferen og informasjonskapslene i nettleseren din for å forsikre deg om at du har den nyeste versjonen av nettsiden . For instruksjoner velg nettleseren din. Løs DNS-problemer Et DNS-nummer (Domain Name System) gjør det mulig å identifisere en webområde-IP-adresse (192.168.x. x) med ord () for å bli husket lettere, som en telefonbok for nettsteder. Denne tjenesten leveres vanligvis av Internett-leverandøren din. Slett din lokale DNS-cache for å sikre at du tar tak i den nyeste hurtigbufferen som Internett-leverandøren din har. For Windows - (Start Kommandoprompt skriv ipconfig flushdns og trykk enter). For detaljer velg operativsystemet. Hvis du får tilgang til et nettsted på kontoret eller fra et 3G-nettverk, men det ikke fungerer på datamaskinen, er det en god ide å bruke en annen DNS-tjeneste enn Internett-leverandørene dine. OpenDNS eller Google Public DNS er både gode og gratis offentlige DNS-tjenester. Se vår hjelpeside for trinnvise instruksjoner om hvordan du endrer DNS. Bil (japansk: Masaki Sonezaki) er en Pokmon-forsker, allment ansett som ekspert på mange områder. Han har gjort mange fremtoninger i spillene. Bill er vanligst funnet i hans Sea Cottage. som ligger nord for Cerulean City på slutten av Route 25. Han er mest kjent for sitt første utseende i Generation I-spillene og for sitt Pokmon Storage System som har vært relevant i hele hovedserien. I spillene er Bill en talentfull og kjent oppfinner, som oppfant det originale Pokmon Storage System og Time Capsule. Folk, inkludert seg, kaller ham en PokManiac på grunn av sin store samling av både vanlige og sjeldne Pokmon. Den første han fikk, var en Abra, men hans favoritt Pokmon er Eevee og dens evolusjoner. Bill gir også en gratis Eevee til Ethan. Kris C. eller Lyra HG SS i Generasjon II og dens remakes, og en annen til Bebe i Generation IV. som senere blir gitt til Lucas Dawn. Bill har også flere venner som deler sine interesser i datateknologi. En av dem er Celio. hans gamle venn fra en øy i Sevii-øyene. Han er også nær med Lanette og Bebe. lagringssystemutviklere av Hoenn og Sinnoh. henholdsvis. Han sier at han har bedt Cassius om å kontrollere Kalos lagringssystem i generasjon VI. Bill har også noen fans, som PokManiac Brent of Generation II, som kaller spilleren med informasjon om ham. De fleste av hans samtaler er trivia om Bill selv og hans familie, som det faktum at Bills mor pleide å være en Kimono Girl og at Bills yngre søster kan ikke blinse. Han nevner også at Bill kan ha en forelskelse på blomsterpiken i Goldenrod City. Brent avslørte også det faktum at Bill er laktoseintolerant, som også ble oppgitt av Celio i Generation III. Bill har vist seg å ha en stor familie. Hans voksen søster og bestefar bor i Fuchsia City. I generasjon II ser hans bestefar over Bills hytte på Route 25 mens han besøker resten av familien i Goldenrod City. I de japanske versjonene av spillene snakker Bill i Kansai dialekt som de fleste innbyggere av Goldenrod City. I Pokmon Rød, Blå. og gul. Bill kan bli funnet på Sea Cottage på Cerulean Cape. I utgangspunktet utfører et eksperiment på Pokmon teleportasjon. Imidlertid blir Bill tilfeldigvis kombinert med kroppen til en Pokmon og krever at spillerne hjelper å løse problemet. I Pokmon Yellow vil spillerne Pikachu bli forvirret av hele prøvelsen, og sjokkert over å se Bill tilbake til sin opprinnelige form. Etter at tingene er tilbake i orden, snakker han om sitt Pokmon Storage System og hva som tidligere var på PC-menyen som Someones PC vil bytte til Bills PC. Han vil også gi bort en S. S.-billett slik at spilleren kan gå om bord på S. S. Anne. Han gir spilleren billetten som en gave for å skifte ham tilbake til et menneske, og hevder også at den rike mengden av S. S. Anne ikke er hans type. Hvis spilleren forlater Bills house og går inn igjen, kan de sjekke datamaskinen sin for informasjon om Eevee og sine tre steinutviklinger, hans favoritt Pokmon. Hiya Im a Pok mon. Nei, ring meg ikke Bill. Jeg er en ekte blå Pok maniac. Hei, hva med det skeptiske utseendet, jeg skjønner deg ikke, jeg skrudd opp et eksperiment og ble kombinert med en Pok mon. Så, hva med det? Hjelp meg der ute Nei Kom igjen, du må hjelpe en fyr i dype trøbbel. Hva sier du, sjef, vær så snill OK, ok, når jeg er i teleporteren. gå til min PC og kjøre Cell Separation System Etter å ha hjulpet ham Yeehah takk, knopp jeg skylder deg en Så kom du for å se min Pok mon samling Du gjorde det ikke en bummer. Jeg må takke deg. Oh her, kanskje dette gjør det. Det cruiseskipet, S. S.Anne. er i Vermilion City. Dens passasjerer er alle trenere De inviterte meg til deres fest, men jeg kan ikke stå fancy dos. Hvorfor går du ikke i stedet for meg Etter å ha kommet tilbake til sitt hus Se, bud, bare sjekk ut noen av mine sjeldne Pok mon på min PC I Pokmon Gold, Silver. og krystall. Bill besøker sin familie i Goldenrod City. Etter at han får Time Capsule opp og kjører i Ecruteak City. Spillerne kan besøke ham på foreldrenes hus i Goldenrod og motta en Eevee. Hans søster vil gi spillerens regningsnummer slik at de kan sjekke lagringssystemet. Gir bort Ecruteak City Hei, Im Bill. Og hvem er du Hmm. Det er du, du kommer til rett tid. Jeg har nettopp fullført justeringer på Time Capsule. Du vet at Pok mon kan handles, riktig My Time Capsule ble utviklet for å aktivere handler med fortiden. Men du kan ikke sende noe som ikke eksisterte tidligere. Hvis du gjorde det, ville PCen tidligere ha en sammenbrudd. Så du må fjerne alt som ikke var rundt i fortiden. Enkelt sagt, ikke sende nye trekk eller ny Pok mon i Time Capsule. Ikke bekymre deg. Jeg er ferdig med justeringene. I morgen vil Time Capsules kjøre på alle Pok mon Centers. Jeg må skynde meg tilbake til Goldenrod og se mine folk. Buh-bye Goldenrod City Etter å ha snakket med ham på Ecruteak City Pokmon Center Hei, ltplayergt Gjør oss en tjeneste og ta denne Eevee. Det kom over da jeg justerte Time Capsule. Noen må ta vare på det, men jeg liker ikke å være ute. Kan jeg stole på deg å leke med det, ltplayergt Ja, jeg visste det Vei å gå, helt Du er den virkelige avtalen, dude OK, jeg regner med deg. Ta godt vare på det. Nei oh Nå hva skal jeg gjøre hvis spilleren bærer seks Pokmon Whoa, vent. du kan ikke bære noe mer Pok mon. Etter å ha mottatt Eevee Prof. Elm påstår at Eevee kan utvikle seg på nye og ukjente måter Etterfølgende besøk pleide jeg å eksperimentere med en teleporter. Jeg burde gjøre en oppfølging. G S Min pop, han vil ikke jobbe. Alt han gjør, er gutt hele dagen lang. Hes blir til en ekte hodepine. C Når kalt God morgen God dag God kveld Dette er Pok Mon Storage System Administration Service. Whos ringer ltplayergt, er det på en stund. Takk for at du har ventet Hvis boksen har mindre enn 15 poeng, har boksen plass til at du har mer plass. Kom deg ut og fyll det opp Hvis boksen har minst 15 poeng, har boksen plass til bare ltnumbergt mer Pok mon. Kanskje du bør bytte boksen. Hvis boksen er full, er boksen din full. Du må bytte bokser hvis du vil fange mer Pok mon. Når spilleren fyller opp en boks (automatisk samtale) Hei, det er meg, Bill. Takk for at du brukte mitt lagringssystem. Den siste Pok du sendte sendte din boks opp. Du må bytte bokser hvis du vil fange mer Pok mon. Farvel, mens du besøker Lanette i Ruby, Safir. Emerald. Omega Ruby og Alpha Sapphire. spillere kan sjekke en av hennes datamaskiner for å finne en e-post fra bill. Den engelske oversettelsen av e-posten i Generasjon III gjør det som om Bill krediterer Lanette for å oppgradere systemet, mens den japanske teksten og den engelske teksten i Generasjon VI klart viser at han og Lanette er medutviklere av det opprinnelige systemet . Ruby, Safir og Emerald Omega Ruby og Alpha Sapphire. Lagringssystemet gir mer bekvemmelighet enn min. Den har mange brukervennlige funksjoner som gjør det morsomt og nyttig også. Det gjør meg stolt over at jeg spilte en rolle i utviklingen. Heres håper at du fortsetter forskning i Storage Systems. Fra Bill. . Lagringssystemet ditt er ganske praktisk. Den har mange brukervennlige funksjoner som gjør det morsomt og nyttig også. Det gjør meg stolt over at jeg spilte en rolle i utviklingen. Heres håper at du fortsetter forskning i Storage Systems. . Bill som en Clefairy i Sea Cottage i Pokmon FireRed og LeafGreen Versjoner. Bill er i samme område som i de opprinnelige spillene. Han ser imidlertid også på Cinnabar Island og ber om hjelp i Sevii-øyene kort tid etter at Blaine er beseiret. Mens på en øy. han introduserer spilleren til Celio. Denne delen er ufullstendig. Vær så snill å redigere denne delen for å legge til manglende informasjon og fullføre den. Årsak: Trenger sitater fra sin rolle rundt Sevii-øyene. Hiya Im a Pok mon. Nei, ring meg ikke Bill. Jeg er en ekte-blå Pok maniac. Hei, hva med det skeptiske utseendet, jeg skjønner deg ikke, venninne Jeg skrudd opp et eksperiment og ble kombinert med en Pok mon. Så, hva med det? Hjelp meg der ute. Nå, vær ikke så kaldt. Kom igjen, du må hjelpe en fyr i dype, dype problemer. Hva sier du, chiefbeautiful, takk, ok, okay, vent til jeg kommer inn i teleporteren. Når jeg gjør det, gå til min PC og kjøre Cell Separation System. Etter å ha hjulpet ham Yeehah takk, budlady jeg skylder deg en Så kom du for å se min Pok mon kolleksjon Du gjorde det ikke en bummer. Jeg må takke deg. Åh, her, kanskje dette gjør det. At cruiseskipet S. S.Anne er i Vermilion City. Jeg hører at det er mange trenere om bord også. De inviterte meg til deres fest, men jeg kan ikke stå fancy dos. Hvorfor ikke gå i stedet for meg, gå og ha det bra. Etter å ha kommet hjem, føler jeg at jeg sjekker ut noen av mine sjeldne Pok på min PC. Fortsett, sjekk ut PCen min. Fame Checker Cerulean City Blue Hva gjør denne personen Tross alt, Bill er verdensberømt som en Pokmaniac. Han oppfant også Pokmon Storage System på PC. Cerulean City 8212 Little Boy Favoritt slags Pokmon Bill har mange Pokmon. Han samler sjeldne, også Fuchsia City 8212 Bills bestefar Hva er denne personen som Hes mitt barnebarn Han likte alltid å samle ting, selv som et barn One Island 8212 Celio Favorittslag Pokmon Bill er en Pokmaniac. så han liker alle slags. Tilsynelatende var den første han fanget en Abra. One Island 8212 Celio Familie og venner Bill s hjemby er Goldenrod City. hvor hans folk fortsatt lever. Ive hørte det ganske den festlige, travle byen. One Island 8212 Celio Theres en rykt Og tydeligvis kan Bill ikke mage melk i det hele tatt. Melding fra Bill Fra: Bill til: spiller Hei, det Celio hadde ingenting annet enn ros for deg. Høring som gjør meg glad. Når du tar noen sjeldne Pokmon. kom, vis meg, ok, lover i Pokmon Diamond og Pearl. Bebe nevner at Bill oppfant det opprinnelige PC-lagringssystemet, og at hun tinkered med det for å gjøre det enklere å bruke. Ved å gi spilleren en Eevee. Bebe refererer til Bill som en venn fra Johto som Eeveen tidligere tilhørte. Johto og Kanto Bill vises i Pokmon HeartGold og SoulSilver i samme kapasitet som han gjorde i Generation II. Han vil gi spilleren en Eevee hvis han besøker sitt foreldres hus i Goldenrod. Gir bort Bill snakker om verden av Pokmon Bill hadde tidligere blitt fanget i en Kabuto kostyme for hva han hevder å ha vært timer (i dub bare originalen gjorde ikke angi hvor lenge han hadde vært i kostymen) til Ash endelig kommer til å trykke Utløserknappen for ham. Etterpå oppfyller Bill en forespørsel fra Professor Oak for å gi Ash og hans venner en leksjon om grunnleggende Pokmon, hvor Bill deler ideen om at det kan være mange flere enn bare 150 arter av Pokmon. Resten av hans utseende er brukt fokusert på å forklare til as og selskap hans siste prosjekt, involverer en mystisk Pokmon hvis gråte kan bli hørt over havet. Som Bill reminisced, ble den samme lyden fra hans minne hørt og en stor figur dukket opp fra havet. Da det kom nærmere, ble det avslørt å være en Dragonites disposisjon. Da det kom nærmere fyret, ble Team Rocket vist som skaler klippen, og etter å ha sett den gigantiske Dragonite, begynte de å lansere en raser av missiler på den. Dette fortalte Dragonite, og det brøt toppen av fyret og begynte å gå bort. Bill ringte på det for å bli, men til ingen nytte. Om morgenen syntes han å være i fred med det faktum at han ikke fikk vite mer om Pokmon og bare var takknemlig, at han fikk se det i det hele tatt. Med en annen livsleksjon fra Bill sa helterne farvel og fortsatte på reisen. Bill i The Electric Tale of Pikachu Bill vises i tredje kapittel av The Electric Tale of Pikachu, Clefairy Tale. Han jobber med Professor Oak som forsker på en koloni av Clefairy på Mt. Måne. Han var den som oppdaget kolonnen til Clefairy og har befriended mange av dem. Sammen med Professor Oak og Ash. han hjelper Clefairy med en evolusjonsseremoni. I samme kapittel avslører Bill også deler av sin fortid til Ash. I begynnelsen ble Bill bare en Pokmon Trainer fordi han ikke likte skolen og ønsket å ta fravær, men da tiden gikk, oppdaget han at han dristet seg for sin Pokmon. Han bestemte seg for å bli en Pokmonforsker etter å ha sett hans Ivysaur som utviklet seg til Venusaur. Da Bill forteller Ash sin historie om å bli en Pokmon Trainer, viste en flashback at hans Ivysaur utviklet seg til en Venusaur. Dette motiverte Bill til å bli en Pokmon forsker. Bill i Pokmon Zensho Bill vises i Vermilion City hvor han forvandlet til en Nidoran. Satoshi kommer forbi og feiler ham for en faktisk Nidoran. Han ender med å fange ham og Bill forteller Satoshi at Nidoran er han. Han har da Satoshi plasserer ham i en maskin som vil skille sin menneskelige selv fra sitt Pokmon-selv. Før Satoshis ankomst, slutter Bill å bli slått sammen i den mannlige Nidorans kropp i en Pokmon-transportør. Så snart Satoshi kommer opp, ender han med å fange Nidoran, men løser det etter at han har funnet ut at det var et menneske. Nidoran fikk separerer fra Bill etter å ha fortalt Satoshi hvordan man bruker transportøren til å skille Bill fra Nidorans kropp. Bill som blandes med en Pokmon under et teleporteringseksperiment, kan være en referanse til filmen The Fly. hvor en forsker som eksperimenterer med teleporteringsbøtter ender sammen med et fly. I FireRed og LeafGreen. hvis en spiller nekter å gå til Sevii-øyene etter å ha beseiret Blaine. Bill vil vente i Cinnabar Island s Pokmon Center. I denne perioden kan han bli funnet både hjemme hos ruten 25 og på Cinnabar-øya samtidig. I Generasjon II og Pokmon HeartGold og SoulSilver. en fan av regninger med navnet Brent vil avsløre trivia om Bill via Pokgear. Informasjonen deles med det faktum at regninger yngre søster kan ikke blinke, Bills første Pokmon fanget var Abra. moren pleide å være en kimono jente. Bill er laktoseintolerant (også hevdet av Celio i Pokmon FireRed og LeafGreen), han er ikke veldig god i Pokmon-kamper, og at Bill er tiltrukket av Goldenrod Flower Shop-eiersdatteren. I den engelske dubben av anime er hans Kansai dialekt skildret som en engelsk engelsk aksent. mens i Pokmon Adventures manga blir dette en sørlig amerikansk aksent. Pokmon-billen er blandet med, er forskjellig i hver kanon. I Generasjon I er han blandet med en ukjent Pokmon, i Generasjon III er han blandet med en Clefairy. I Pokmon Adventures manga er han blandet med en Rattata. i Pokmon Zensho manga er han blandet med en Nidoran. og i anime er han fanget i en Kabuto kostyme. Ifølge et Pokmon Daisuki Club-nettsted som beskriver Pokmon-verdenen. Bill studerte ved Celadon University. Bill er den eneste lagringssystemutvikleren som har dukket opp i anime.

No comments:

Post a Comment