Saturday 7 October 2017

Interaktiv Meglere Forex Idealpro


IdealPro Forex Markedsenter tilbyr et Large Size Order-anlegg som er spesielt beregnet for kontoer som regelmessig leverer ordrer i mengder som er større enn standard rekkefølge, og er villige til å handle utenfor NBBO knyttet til standardbestilling minimummaximumbånd i et forsøk på å oppnå raskere fyllinger. Standard bestillinger sendt gjennom IdealPro er underlagt minimums - og maksimumsstørrelsesbegrensninger som, når de uttrykkes i USD-ekvivalenter, generelt varierer fra 25 000 til 7 000 000, men varierer etter valuta (se Forex MinMax Order Size Chart). Disse størrelsesbegrensningene tjener til å sørge for den mest optimale kombinasjonen av likviditet og spredninger, minimerer virkningen av feilaktige eller ldquofat fingerrdquo-oppføringer, og er ment å minimere enhver forvrengning som innsending av en storbestemmelsesordre kan ha på tilbud eller etterspørsel. Ordrer innlevert i en mengde under standardbestillingsminimum betraktes som merkelige ordre og er underlagt spesielle håndterings - og prisnoteringskonsekvenser (se Odd Lot FX Transactions). Kontoinnehavere som ønsker å sende inn bestillinger i mengder over standardordren, må først be om å være kvalifisert for ordren med stor størrelse. I motsetning til standardbestillinger hvor tilbudet dekker noe kvantum innenfor de angitte minimums - og maksimumsstørrelsesrestriksjonene, er tilbudet som er knyttet til en storbestemt ordre, spesifikk for den angitte ordrekvantiteten. I et forsøk på å oppnå best mulig gjennomføring og for å begrense eventuelle markedsvirkninger, opprettes store anførselstegn, basert på en samling av anførselstegn fra interbankforhandlere sammen med og interniserte ordrer fra andre IB-klienter. Skitsert nedenfor er en rekke vanlige spørsmål som adresserer funksjonene og overvejelsene til ordren med stor størrelse. Hvordan blir jeg kvalifisert til å sende inn store bestillingsordrer For å bli kvalifisert til å sende store bestillinger i storformatordning, må du først sende inn en forespørsel til kundeservice. Forespørsler vil bli vurdert og vurdert basert på en rekke faktorer, inkludert søkernes tidligere handelshistorie og konto egenkapital. Vennligst vent opptil 7 virkedager for gjennomføring av denne anmeldelsen til å finne sted. Hvilke spreads forventes for store størrelsesordrer Generelt forventes spreads for Large-Size Orders på IdealPro å være større enn for standardbestillinger, men andre faktorer som likviditet i valutaparet, tidspunktet på dagen og utgivelsen av økonomiske tall eller andre data kan også påvirke budspørsmål og bør også tas i betraktning. Hva er den maksimale tilgjengelige bestillingsstørrelsen Generelle størrelser opptil 50 millioner av basisvalutaen er tilgjengelige. Som med budspørsmål, kan dette variere avhengig av flere faktorer. Ordren med stor størrelse vil returnere den nedre størrelsen som er forespurt og størrelsen er tilgjengelig på forespørselstidspunktet. Hvilke bestilletyper støttes Kontoinnehavere oppfordres sterkt til å bruke begrensningsordre med Large Size Order-anlegget da markedsordrer er mottakelige for å bli fylt til priser langt lavere enn den nåværende viste budsjett, spesielt under volatile markedsforhold eller hvor bestillingen involverer illikvide produkter . I tillegg, for å beskytte mot tap som er forbundet med betydelige og raskt skiftende priser, vil IB simulere kundemarkedsordrer som marked med beskyttelsesordrer, og etablerer en utførelseslove syv basispoeng (0,07) utover det angitte budskapet. Mens denne hetten er satt på et nivå som skal balansere målene for utførelsessikkerhet og minimere prisrisiko, eksisterer det en ekstern mulighet for at utførelsen av en markedsordre blir forsinket eller ikke kan finne sted. Hvordan vil prisene bli vist? TWS-sitatlinjen vil vise omsettelige priser til en forhåndsdefinert mengde når tilgang til storleksordreanlegget er gitt. For å vise priser, høyreklikk på et gitt valutapar og velg deretter Velg RFQ og Send RFQ menyalternativer (utstilling 1). Du blir da bedt om å oppgi valutabeløpet og deretter trykke Enter (Utstilling 2). Prisene som vises (utstilling 3) vil gå ut etter en viss tid, og du må gjenta forespørselsprosessen for å få en ny pris igjen. Vi publiserer ikke priser via andre kanaler for øyeblikket. Behandlingen av ordrene forblir den samme, uavhengig av om den er sendt ved hjelp av storleksordrefasiliteten, sitatskjermen, FX Trader eller sendt ved hjelp av en API. Forex-grunnleggende En Forex-handel representerer en utveksling av ett aktiv for en annen, tilsvarende i mange henseender til en børshandel. Imidlertid, mens det gjelder aksjemarkedet, er de eiendelene som blir utvekslet, kontanter for aksjer, i Forex-transaksjonen er de som utveksles, både kontanter, en denominert i en gitt valuta og den andre en annen valuta. I likhet med konvensjonen hvor aksjer er sitert, for eksempel i mengde USD per aksjeenhet, reflekterer tilbudet kvantiteten av en valutaenhet som må kjøpes (eller som vil bli mottatt ved salg) av en annen enhet . Ta for eksempel valutaparet EURUSD sitert på 1,40. I henhold til bransjens anførselskonvensjoner er den første valutaen som er oppført, EUR, transaksjonsvalutaen eller det som handelsmannen ønsker å kjøpe eller selge (også referert til som basisvaluta). Den andre valutaen som er oppført, USD, er den valutaen i hvilken transaksjonen skal avregnes (referert til som oppgjøret eller sitatvalutaen). En forhandler som ønsker å kjøpe 1 EUR gitt dette sitatet, vil betale 1,40 USD, og ​​hvis du ønsker å selge 1 EUR, vil du motta 1,40 USD. Andre notater vedrørende Forex-transaksjoner er som følger: IBrsquos-møtet for å utføre Forex-handler, referert til som IdealPro, fungerer som en ordrebok for utvekslingstilstand, samlingskurser fra de største internasjonale Forex-bankene, samt andre IB-kunder og markedsførere. IB pålegger ingen merking til de anførte spreads, men belaster en eksplisitt provisjon som varierer fra 0,2 til 0,10 basispoeng av handelsverdien avhengig av månedsmessig handelsbeløp, underlagt per ordre på minimum USD 2,50. I Forex-markeder er USD vanligvis betraktet som transaksjonsvaluta for sitering, det vil si sitatene uttrykkes som en enhet på USD 1 per den andre valutaen som er sitert i paret (for eksempel USD. CAD, USD. JPY, USD. CHF). De primære unntakene til denne regelen er GBP, EUR og AUD, som er oppgitt som GBP. USD, EUR. USD og AUD. USD, henholdsvis. Disse siteringskonvensjonene er industristandard, og bestillinger kan ikke sendes til IBrsquos IdealPro-lokalet i et invertert format (for eksempel USD. EUR). Disse siteringskonvensjonene innfører spesielle hensyn når man forsøker å stenge ut en bestemt kontantbalanse som er denominert i en oppgjørskasse som, basert på dagens notering, kanskje ikke kan stenge ut i sin helhet. Vennligst se følgende artikkel for ytterligere detaljer: Lukkede valutaposisjoner som er nominert i en oppgjørsvaluta For å opprettholde tilstrekkelige skalaer og konkurransedyktige sprekker, pålegges en minimumsstørrelse på USD 25.000 eller tilsvarende på alle IdealPro-ordrer. Ordrer under denne størrelsen anses å være merkelige, og deres grenseverdier er ikke avslørt gjennom IdealPro. Selv om det ikke er sannsynlig at merkbare ordrer på ordreplikter vil bli utført på interbankbanenes spred til IdealPro-ordre, vil de vanligvis bli utført til priser bare litt dårligere (1-3 ticks). Handel med flere valutaer Når du handler produkter som er denominert i en valuta som du ikke har i kontoen din, må du være spesielt oppmerksom på Forex-implikasjonene i slike bransjer. For det første, hvis du ikke holder eller anskaffer den aktuelle valutaen i den nødvendige mengden og denominasjonen før handelen, vil IB automatisk opprette et lån for disse midlene (under antatt marginaloverensstemmelse). I tillegg, når du lukker ut en ikke-basisk valuta, opsjon eller futuresposisjon, vil du sannsynligvis bli igjen med en gjenværende valutasaldo som IB ikke automatisk konverterer. Vennligst se følgende artikkel for ytterligere detaljer: Hva skjer hvis jeg handler et produkt denominert i en valuta som jeg ikke har i min konto Interaktiv meglere diskusjon jeg handler ikke forex med IB (ennå), men jeg kan fortelle deg for futures og aksjer de er A. jeg kan ikke se hvorfor forex ville være noe annerledes. deres plattform er litt datert, men det gjør jobben. deres provisjoner er de beste i bransjen. Vel, jeg sammenligner IB, TradeStation og Ameritrade for kontoen jeg nevnte i det første innlegget i tråden. Jeg vil for det meste trenge aksjer og opsjoner, kanskje futures i fremtiden, men jeg tror ikke jeg vil trenge forex trading for den kontoen som pengene eierne liker ikke ideen om høy risiko, de vil ha en slags trygg investering og handel, det er derfor Jeg utelukker fremtiden for tiden. Ameritrade er flott. Jeg har allerede en konto hos dem, og deres aksjer og opsjonshandel er utmerket, kundeservice er utmerket og provisjonene er i midten (10,99 0,75 per kontrakt, altfor høy i forhold til IB, men jeg kjenner selskapet og jeg handlet med dem før). Tradestasjon er en av de beste jeg vet. Deres provisjoner er også gode med hensyn til aksjer og opsjoner samt futures. Ideen om den universelle kontoen er den virkelige kanten for IB, det er derfor jeg spør om dem. Jeg vurderer TradeStation sterkt, bare for å komme sammen med en av de beste, selv om jeg fortsatt er i sammenligningsfasen. Det er mange ting som skal sammenlignes, marginkravene for opsjonshandel (dette vil være en ekte differensier), utførelse, utførelse av telefon og så videre. Den virkelige tingen jeg ikke liker om IB er at de sier at de tar betalt for å endre eller avbryte en eksisterende ordre, jeg kan ikke forstå hvorfor de gjør dette, det skal være gratis, jeg gjør det hele tiden med ETrade, Jeg avbryter selv bestillingen eller endrer den 10 ganger på mindre enn en time, ingen problemer, ingen kostnader. Marginekravene er nøyaktig de samme for begge deler (på alternativer). er du ute etter å selge alternativer narafa hvis du bare kjøper, er det ingen margin nødvendig. som for avbestilling av ordrer, det er en utvekslings ting, ikke en IB ting. du vil bli belastet det uansett hvor du handler. Regelen er at du kan avbryte 4 ordrer for hver ordre som er utført, eller noe slikt, jeg vet det ikke sikkert. Avbestillingsgebyret er en smerte i rumpa, det er sikkert. en stor fordel at IB har over TS er interessen du blir betalt på marginpengene dine. TS betaler som 1, mens IB betaler rundt LIBOR - 0,5 på balansen din over 10k. Ya Merlin, jeg ser etter marginalkrav fordi jeg har tenkt å inkludere å selge nakenalternativer for denne kontoen. Bortsett fra å selge nakne alternativer, bryr jeg meg ikke om marginen da jeg ikke kjøper aksjer på margin. Egentlig ville jeg kombinere flere strategier for denne kontoen, selge nakenanrop og setter, samt lange aksjeposisjoner sikret med lange salgsopsjoner for 1 års tidsrammeinvesteringer og noen andre komplekse opsjonsstrategier som må kreve lave opsjonsprovisjoner. Jeg antar at alle aksjer og opsjonsmeglere bruker samme marginformel (med små endringer) for å selge nakenvalg, selv om jeg virkelig er lei av ETrade som de ikke tillater å selge naken samtaler med mindre du har minst 50 000 i egenkapital. En annen ting som virkelig suger sammen med nesten alle meglere er at formelen de bruker, ser slik ut (Option Premium (0,2 x Underliggende markedsverdi) - (OTM-beløp)) x 100 eller Multiplikator, dette er formelen for bare 1 kontrakt, du da multiplisere med antall kontrakter du vil selge. Problemet er at nesten alle meglere beregner premien som den siste salgsprisen på alternativet som undersøkes, og ikke den faktiske premien du skal motta. For eksempel, i går møtte jeg en avvist nakenfabrikker som selger fra Etrade fordi den siste handelen på puten var 1,85, selv om budet var 0,3 og spørsmålet var 0,5. Jeg var ikke i stand til å starte et 12 kontrakter salg på grunn av dette, og jeg ble tvunget til å selge bare 10. De skjønte at jeg har masse margin for å åpne doble denne mengden med komfort etter en komplett 24 timer. Det suger virkelig. Vel, interesseproblemet er ikke et problem, det spiller ingen rolle for meg, for det meste vil det ikke være penger for å tjene interesse, det vil nesten alltid bli bundet i stillinger. lol. Vel, interesseproblemet er ikke et problem, det spiller ingen rolle for meg, for det meste vil det ikke være penger for å tjene interesse, det vil nesten alltid bli bundet i stillinger. lol. Hvis du selger alternativer, vil du trenge mye penger på kontoen din som margin. det er på den kontoen du tjener interesse for. det gjør en stor forskjell, disse dager ca 4 per år. btw, jeg kan ikke tro at du bruker Etrade og Ameritrade. de gutta SUCK sammenlignet med IB og TS Slapp av og vær glad. Hvis du selger alternativer, vil du trenge mye penger på kontoen din som margin. det er på den kontoen du tjener interesse for. det gjør en stor forskjell, disse dager ca 4 per år. btw, jeg kan ikke tro at du bruker Etrade og Ameritrade. de gutta SUCK sammenlignet med IB og TS ETrade er de mest bastards jeg noensinne har sett i mitt liv i denne virksomheten. De er oppe 100, og det er nesten den eneste fordelen de har, pluss god gjennomføring som ikke er en kanten i dagens høyteknologiske verden. Jeg bruker Etrade fordi de var den beste forhandleren i 2001, og jeg gjorde ikke bry meg for å endre dem for stabilitets skyld. Deres kundeservice er det verste jeg noensinne har sett i noen bransje. Jeg får svar på mine e-postforespørsler etter 4-5 dager i gjennomsnitt, og bingo er kundeservicerepresentanter ikke tilgjengelig via telefon i det hele tatt. Med mindre du slår et direkte nummer etterfulgt av nummeret på Rep, og akkurat da han burde være ved skrivebordet, snakker du aldri til noen mennesker. Jeg holdt en gang på vent i 10 minutter (Internation call koster meg over 10) for ingenting. Dette bringer meg sur fordi de har et amerikansk tollnummer og en annen for internasjonale kunder, så dette suger virkelig. Om provisjonene er det en katastrofe. 20 per runde for aksjer, og 20 1,75 per kontrakt som er ekte skit. Jeg betaler 40 i provisjoner per runde for å selge 10 kontrakter for et netto premie på 300, de er forlengelsene av ALCapone sikkert. Ameritrade er derimot anstendig gutter. Min konto har det vært -10 i nesten 2 år (Ja, det er en marginsamtale på 10), og kontoen er fortsatt åpen, de sendte meg aldri til å spørre meg om å sette inn penger for å dekke det fordi jeg har noen nullverdier som holdes der ( Enron er en av dem). De har virkelig utmerket kundeservice. Jeg ble jublet da jeg mottok et svar på min e-postforespørsel innen 24 timer. Deres provisjoner er halvparten av Etrade for alt. Jeg var faktisk en Datek kunde til Ameritrade kjøpte hele selskapet og kontoen min ble overført. Overføringen var enda en kniv i et smørproblem. Jeg har aldri gjort noe, alt ble gjort automatisk og profesjonelt og uten en enkelt feil. Deres marked streamer er en av de beste jeg noensinne har sett. Ikke for kartlegging, men for live markedsklokke. Du ser budet og spør, siste handel og volum som om du sitter i gulvet, bor til skrivebordet ditt, så det er mer enn bra, og du kan også legge til alternativer for å få live feed på skjermen, og det er ganske håndfullt. og tilpasses. Det er verdt det, men jeg har nettopp oppdaget at de har noen bestemte aksjer som endres regelmessig, og som har flere marginkrav. Jeg hater dette og vil sikkert ikke velge dem som jeg hater å få et marginanrop fordi dumpene bestemte seg for å endre marginkravene mens jeg sov og uten å varsle meg. Merlin, takk for dine kommentarer, men jeg trodde jeg skulle rette opp misforståelsene om Ameritrade, og gi den riktige oppfatningen om ETrade Merlin Jeg har lest over noen andre fora at kundeservice og plattformbrudd er hva alle andre klager om. Ive har aldri opplevd en plattformbrudd. Men jeg har ikke plattformen åpen hele tiden som jeg gjør med TS. Jeg bruker IB som min spekulative konto og åpner bare plattformen når jeg trenger å handle (kanskje fire ganger i uka i det meste). jeg bruker i utgangspunktet bare IB til å utføre bestillinger, ingenting mer. TS er min arbeidshest som jeg er på hver dag, gjør min forskning og handel med mekaniske systemer. som for kundeservice, vet jeg ikke fordi ive aldri kontaktet kundeservice. der er nettsiden så syltetøy fylt med info at jeg alltid finner svarene mine der. Jeg er vanligvis ikke en kundeservice slags fyr fordi folkene som henter telefonen på meglerhus, er ikke de menneskene jeg vil få informasjonen min fra, slapp av og vær glad. Ive har aldri opplevd en plattformbrudd. Men jeg har ikke plattformen åpen hele tiden som jeg gjør med TS. Jeg bruker IB som min spekulative konto og åpner bare plattformen når jeg trenger å handle (kanskje fire ganger i uka i det meste). jeg bruker i utgangspunktet bare IB til å utføre bestillinger, ingenting mer. TS er min arbeidshest som jeg er på hver dag, gjør min forskning og handel med mekaniske systemer. som for kundeservice, vet jeg ikke fordi ive aldri kontaktet kundeservice. der er nettsiden så syltetøy fylt med info at jeg alltid finner svarene mine der. Jeg er vanligvis ikke en kundeservice slags fyr fordi folkene som henter telefonen på meglerhus, er ikke de menneskene jeg vil få informasjonen min fra. Dette forlater meg med Trade Station. Jeg har nettopp spilt gjennom nettstedet deres og sett på noen av opplæringsprogrammene. Plattformen ser bra ut, lastet med funksjoner som man aldri ville ha drømt om. Ikke rart at du er lenge lager av Trade Station Disse gutta er virkelig de beste på planeten som alle sier. Ingenting er perfekt som de sier, men i det minste fant jeg nesten alt jeg trenger å bruke der, og det er ganske nok for meg. Når det gjelder kundeservice, er jeg helt enig. Vanligvis er fyren over telefon ikke til hjelp i 90 tilfeller, men det er noen dumme problemer noen ganger som de kan hjelpe til med å fikse. For eksempel var jeg ledningsnett penger elektronisk ut av ETrade-aksjeselskapet en gang, og nettsiden gjorde en god jobb og identifiserte banken riktig via Swift-koden, men da jeg startet overføringen sa det at elektroniske overføringer til denne bestemte banken ikke er tillatt elektronisk. Thats hvorfor hater jeg ETrade mer og mer hver dag.

No comments:

Post a Comment